Dit klachtenformulier is er op gericht om eventuele onvrede weg te nemen, te herstellen, dan wel diens verwachting bij te stellen. De klachtenregeling is bedoeld voor een ieder die vindt dat hij/zij in zijn/haar belangen geschaad zijn, door het doen of laten van het Ondernemersfonds Uithoorn - De Kwakel, dan wel door individuele bestuurders van het fonds. De klachtenregeling is ook bedoeld voor bezwaar tegen het besluit van het Ondernemersfonds op ingediende aanvragen voor financiële ondersteuning. Heeft  u een klacht dan willen wij u bedanken dat u de tijd neemt om een klacht in te dienen. Uw feedback is belangrijk en waardevol. Het helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. 

Als u dit heeft aan gevinkt ontvangt u direct een ontvangstbevestiging in uw mailbox. Na ontvangst van uw klacht streven wij ernaar z.s.m. contact met u op te nemen en de klacht binnen 5 weken af te handelen of een belangrijke aanzet daartoe te geven. Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en overeenstemming met de privacywetgeving.